16 Ağustos 2009 Pazar

Hastasıyım Yerleşik Düzenin..!‏

Taşınma,badana gibi,düzenin sekteye uğradığı,eşyaların kalkıp yerinden oynadığı,metazori toparlanmaya sebebiyet veren her türlü aktiviteye karşı antipatim sözkonusu.Buna karşılık bu işlerin hepsi beni bulur.
En son olarak da ofiste geldi başıma.Geçen cuma akşamı işten çıkarken,tüm masaların toplanması talimatı geldi.

Neymiş efendim,bütün masalar gidip marangozhanede kesilecek,20 cm kısalacakmış.Topladım çıktım.Pazartesi geldiğimde masamı tekrar yerleştirmek yaklaşık 2 saatimi aldı.Ne çok eşyam varmış ofiste kullandığım da haberim yokmuş.Bu cuma yine masaları toplayıp öyle bırakacakmışız.Bu sefer de masalarımız depolara gidecek ve orada kullanılmaya başlanacakmış.Bize de yeni masalar gelecekmiş.Buraya kadar sineye çektim ama son nokta bardağı taşırdı.

Bir sonraki hafta ofisteki tüm kadronun oturma düzeni değişecekmiş.Ya kardeşim,hepsini bir haftasonunda ayarlasanıza.Neden kırk kere yoruyorsunuz adamı?Topla,yerleş,topla,yerleş yalama oldum.

İkili ilişkilerdeki başarılı tekniğimi kullanarak,sır gibi saklanan yeni oturma düzenine bir göz atma imkanım oldu bugün.Gözlerime inanamadım.Meğer karşı ofiste yerleşik olan İK ve Franchise departmanları da bizim ofise taşınıyormuş,masalar bu yeni düzende sığmayı kolaylaştırmak için kısaltılıyormuş.
İt ite,göt göte
bu yeni oturma düzeninin krokisinde,her masa ve kişi bit kadar gözüküyordu.Umarım ölçeklemede hata sözkonusudur ve bu kadar sıkışmayız derken,koca ofiste,150 kişinin arasında sadece benim yerimin değişmediğini görünce,çocuklar gibi sevindim ne yalan söyleyeyim.Sanki ben merkezli bir daire,ben sabit kalmak suretiyle,saat yönünde 180 derece döndürülmüş gibi olmuş.

Yine de masamı,toplayıp,yeniden yerleştirmem gereken 2 seansım daha var önümde ama yerimin sabit kalması çok hoşuma gitti.Hayatta güzel şeyler de oluyor demek ki :)
Yada bu kadar küçük şeylerden bile mutlu olur hale geldim.
Bilemedim.

Hiç yorum yok: