12 Ağustos 2009 Çarşamba

Bu Sıralar Bunları Düşünmek İstiyorum..!

* Fatih Terim'in kaşları neden hep darmadağın?
* Tofaş,kuş serisinin hatlarını ne zaman yumuşatacak?
* Hazırlık maçı,kural hatasından dolayı tekrarlanır mı?
* Masada unutulan kartları toplayarak,Caffé Nero'dan günde kaç tane bedava kahve içebilirim?
* Saçımdaki beyazları saymaya kalksam,ne kadar uzun sürer?
* Bir oturuşta,kaç tane Ramiz köftesi yiyebilirim?
* Neden yanlış çevirilen telefon numarası,hiç meşgul çalmaz?
* Eğer karakutu kazadan survive edebiliyorsa,neden uçağı da aynı malzemeden yapmazlar?
* Cumartesi ve pazartesi neden kendilerine göre bir isim bulamamış ve önceki günün artıklarından türemiştir?

Bir süreliğine kafamı,bana hiçbirşey kazandırmayacak ve düşünmekle hiçbir yere varamayacağım şeylerle meşgul etmek istiyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bebişim,
seni üzmek istemem ama bunlardan daha önemli şeyler var düşünmen gereken.

Puffy dedi ki...

Yok üzülmedim,
O dediklerini düşünmekten ziyade yapmayı tercih edeceğim sanırım.
"Düşün düşün boktur işin" moduna girmek istemiyorum,o yüzden böyle yazdım.