12 Ekim 2009 Pazartesi

Paran Yoksa Cinsel Hazdan Uzak Kalacaksın,Fantazi Sana Haram Sanma Ey Dar Gelirli..!

Herşeyi tamam memleketimin her köşesinde bir sex shop,google'da sex shop yazıp aratsam sadece Türkçe sayfalarda 1.100.000 adet sonuç çıkıyor.Herşeyin bokunu çıkarma özelliğiyle nam salmış yurdumun esnafı,tüccarı 70 milyonluk ülkede 7 bin sex shop açıyor.10 bin kişiye bir mağaza düşüyor.
Durum böyle olunca veriyor millet kendini filipinli çüküne,uzakdoğu kukusuna.Yok ben sunisini sevmem ille de kanlı canlı olsun diyene de,binbir aparat ve kostüm seçeneği mevcut.
Az da para değil tüm bunlar.Bugün bir polis kostümü 200 TL'den,bir french maid 250 TL'den başlıyor ey ahali.

Pekiiiii....Parası olana vur patlasın çal oynasın da,dar gelirli kuru kuru misyonere mi talim edecek?

Tabi ki hayır..!

Bu ülkede sizin de sesinizi duyan,sizin de seks hayatınızı renklendirecek,her türlü bütçeye uygun ürünler sunan bir kuruluş var.

"İŞMONT"




Karın french maid olamıyorsa,sen şef garson ol.Polis yok belki ama taş gibi security var.En çıtırından SSK hemşiresi cabası.Basit kalır beni kesmez dersen yandan yemiş Memorial doktoru var.Tüm kostümlerde tepsiden, adisyona,coptan,kelepçeye,stetoskoptan,vizit cetveline kadar her türlü aksesuar da mevcut.

Şimdi sevişmezsen ne zaman sevişeceksin orta direk.Aman Sabahlar olmasın....!

8 yorum:

Dobrowski dedi ki...

bu polis mevzuu nedir ya tamam işmont fikrini tuttum hatta iş yerinde giyiyorum ben bazen :) ama polis kıyafetini cenırıf abla bile giydiremez bana ey ahali sevişin gitsin :)

Puffy dedi ki...

hangi cenırıf bu?

Dobrowski dedi ki...

lopez olan.. o kalça bile giydiremez bana polis kıyafeti. hatta bi daha asker kıyafeti bile giydiremez kimse.

Adsız dedi ki...

Hahahaha, İşmont yaklaşımına ilk söylediğinde de çok gülmüştün, şimdi de çok gülüyorum.

Fifi Croissant dedi ki...

ismont'a koptum artik puffy, kactir gulup gulup yorumsuz biraktim ama bu sefer soylemeden gecemeyecegim.

barinakta temizlige giydigim bir ismont tulumum var, o geldi aklima, aksam giyeyim de bey sevinsin bari hahaha

Puffy dedi ki...

Ne barınağı bu Magissa sorması ayıp?
Hayvan barınağıysa pek tavsiye etmem.
Açıkçası hiçbir türlü barınak pek erotik gelmiyor kulağa ama,ben sana reflektörlü yol ikazcısı kostümü öneriyorum.
Artık dikkati ne tarafa çekmek istersen,reflektörleri ona göre cırtcırtlarsın :)

Gökhan dedi ki...

Çok güzel bir fırsat sunmuşsun bizlere puffy, ama bunu yapmadan önce İMKB'den İşmont hisselerinden alsaydın :)

Puffy dedi ki...

Sonra spekülatör diye almasınlar beni diye,direk firmayla anlaştım.
30 gün içerisinde her doktor,hemşire ve security kostümününden 15% prim,komi kostümünden 20% komisyon alıyorum.
Neden birinin prim,diğerinin komisyon olduğunu açıklamak bile istemiyorum zahar :)