3 Haziran 2009 Çarşamba

Tarumar..!

Geçen pazar,sevdiceğimle birlikte gittiğimiz Yıldız Park'ında,bir müddet yürüdükten sonra,kır kahvesi tadındaki cafe'sinde iki soluklanmak,ufak tefek birşeyler yemek için mola verdik.
Sevdiceğim,sonradan lor peyniri ile yapıldığını anlayacağı gözleme ve ben de kaşarlı tost siparişi verdim.Ve tostun arasına biraz da ketçap koymalarını rica ettim garsondan.
"Bakiim bi soriim,aşçı menünün dışına pek çıkmıyor...!"dedi bana.
Ünlü ve bir o kadar da prensip sahibi İtalyan aşçı,emekliliğinin tadını çıkartmak için,İstanbul'un göbeğindeki bu kurtarılmış toprakları seçmiş.Bu ne büyük bir şeref.Tost'un içine ketçap sıkmak menünün dışına çıkmak olarak algılanıyor.O zaman porsiyon köftenin yanına ketçap isteyene de verme,sıkmasın tabağına.Menüde yazmıyorsa,"Dilerseniz ketçap,hardal ve/veya mayonezle"diye.
Zaten bu güzelim mekanı belediye gibi dandik bir kurum işletiyor,o güzelim ağaçların arasında,serin serin iki kadeh birşey içemiyoruz,bir de kadrolu belediye işçisi sayılan aşçının kaprise bakar mısın."Hay götüm..!" diyorum bu arkadaşa.
Kalkarken de yanımdaki köpecik için,"Isısır mı..?"diye soran belki de dünyanın en yaşlı komisine verdiğim cevap:
"İstersen ısırır..!"


Geçen haftasonu liglerde son maçlar oynandı ve Fenerbahçe lazlar diyarı Trabzon'daydı.Galatasaray'ın İstanbul'da attığı golün haberi tribünlerde bayram etkisi yarattı.
Trabzonspor ki,yıllarca şampiyonluk yarışında geri kalmış ve mutlu sona en çok yaklaştığı sezon olan 95-96 sezonunda,ligin sondan ikinci maçında,1-0 önde olduğu mücadeleyi Fenerbahçe'ye 1-2 kaybetmiş ve dolayısıyla şampiyonluğu da kaybetmiştir,o günden bugüne Galatasaray'a hep yatmış,hep 3 puanı hediye etmiştir.Peki sonunda ne olmuştur.Aynı o sezon olduğu gibi Fenerbahçe yine Trabzonspor'u aynı skorla yenmiş ve şampiyonlar ligine katılmasını engellemiştir.Önce karar verin Galatasaray'lı mısınız?Trabzonspor'lu mu?Ondan sonra kovalayın bu işleri diyorum size de.


Son olarak da kardeş gibi yakın büyüdüğüm kuzenimin dünya tatlısı kızı Zeynep Naz dünyaya geldi salı sabahı saat 09:30'da.Ben de bir miktar dayı oldum.Küçük,güzel kızıma uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.

Hiç yorum yok: