27 Kasım 2010 Cumartesi

Yeni Oyuncağım..!

Teknolojik ve elektronik aletlere karşı bu kadar meraklıyken,bana en zor gelen şey cep telefonumu değiştirmekti.Çünkü o kadar hızlı ilerliyor ki bu sektör,yakalayabilene aşkolsun.
Ben mutluydum işimi gören,sade ve basit telefonumla ama zamana yenik düşen Sony-Ericsson beni yarı yolda bırakınca,değiştirmek farz oldu.

İyi de bu makineyi çözmek ne kadar zormuş.İçinden bir kullanım kılavuzu çıktı ki,mutlaka daha önce blackberry kullanmış olan anlar anca.Sade ve basit.Benim gibilere birşey vermiyor bu kılavuz.Ben de internetten indirdim detaylı versiyonu,dalıcam içine satır satır,sayfa sayfa öğrenmeye çalışıcam.Yoksa olacak gibi değil.Daha arama cevaplamayı ve birini aramayı dün öğrendim.Allah sonumu hayır etsin.
Amiiiiinnn..! 

http://tr.blackberry.com/devices/blackberrytorch/

Hiç yorum yok: