28 Mart 2009 Cumartesi

Devirin Şu Boğaları..!

Bu akşam İspanya-Türkiye maçı var.Benim için bu maçın önemi daha farklı ama.
Bir İspanyol şirketinde çalışıyorum ve üst düzeyler çoğunlukla İspanyol.Zaten adamlara kılım inceden inceye,şahane İspanyolca konuşuyorlar diye,bir de bizi yenecekler muhtemelen bu akşam ve pazartesi hepsinin yüzünde pis bir gülümseme.

Aslında onlar da bize kıl oluyordur kesin.Kafalarındaki düşünceyi tahmin edebiliyorum çünkü.Ufak bir hata veya sorunda "Bu allahın cezası Türklerin de elinden hiçbir iş gelmiyor" diye geçiriyorlardır içlerinden.Ama şu da bir gerçek ki,şirkette sayıca onlar azınlık,biz çoğunluğuz.Yani,onların elinden iş gelmediğini düşünebilecek insan sayısı daha fazla :)

Fenerbahçe,Sevilla'yı elediğinde az dalga geçmemiştim bizim direktörle.Benim taktiğim hazır ama.Galatasaray'lıların yaptığı gibi yapıcam."Tebrik ederiz,iyi oynadınız"tadında dalga geçme arzularını kursaklarında bırakmaya yönelik bir yaklaşım.

Tabi bir de Guiza var ki,bu akşam oynayıp oynamayacağı kesin değil.Şimdi bu herif oynarsa "İşte ben aslında buyum"havasına girmek için kesin adam falan geçer,çalım atabilir ve hatta çok ileri gidip gol bile atabilir.Nitekim,muhtemelen yine yüzü gülmez.

Hiç yorum yok: