7 Mart 2009 Cumartesi

Benjamin'in Bana Anlattıkları..! (warning:may include spoilers)

Uzun filmler bitirilmesinden ziyade başlaması zor filmler olarak gelmiştir bana.Fakat hem Oscar adaylığı,hem de sağdan soldan aldığım olumlu feedbacklere daha fazla kulak tıkayamayıp oturdum dün gece başına.

Benjamin'in mavi gözlü,kızıl saçlı küçük Daisy'i ilk kez gördüğü sahneye kadar benim için sıradan bir filmdi.O andan itibaren birbirlerini film içinde yakalayacakları anı bekler buldum kendimi.

Ama o gece neden sevişmek istemedi Ben Daisy'le onu bir türlü anlamadım.

Yaşlanmaktan korktuğumu,yapmaktan zevk aldığım şeyleri henüz yapabiliyorken doyasıya yapmayı,sevdiğim birşey bulduğum o zaman ona sıkı sıkı bağlanmam gerektiğini anlattı bana Benjamin.Hem de uzun uzun 166 dk. boyunca.

Fincher taptığım bir yönetmen olarak yine çok başarılı bir filme imza atmış.Henüz seyretmemiş olan varsa ve bu postun filmin tadını kaçırmadığını düşünen varsa hiç zaman kaybetmeden izlesin derim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

O gece Daisy için hala yeterince genç olduğunu düşünmüyordu çünkü. Bir de Daisy'nin fazla ısrarcı oluşu ve genel hali ona biraz itici ve duygusuz gelmiş olabilir.

Adsız dedi ki...

"...so that our sons could come back home, so that my own son could come back home..." dediği andan itibaren vurucu bir film olmuştu benim için.

Puffy dedi ki...

Fincher'ın huyudur.
Her filmde savaş karşıtı görüşlerini mutlaka sokuşturur araya.
Fight Club gibi harsh bir senaryoda bile yapmıştı bunu.
Klübe katılmak isteyen gençleri evde eğitimden geçirirken Durden.