1 Mart 2010 Pazartesi

Düşün Düşün Boktur İşin,Zikretme Boku Yersin..!

İlk araba kullanmaya başladığım zamandan beri,babamın binbir tavsiyesinden aklımda tek kalan,ek şerit veya tercihli yolları kullanmamam gerektiği olmuştur.Ehliyetimi ilk aldığım günden bu yana da,hep aklımda olan ama bir türlü o şeritlerin daha akıcı olacağına dair inancımdan kurtulamadığım için,hiç uyamadığım bir tavsiyedir.

Özellikle köprüdeki ek şeridi kullanırken,karşı taraftan bir dallamanın "Vroooommm..!" diye üstüme çıkıp,beni akordeona çevirebileceği ihtimalinin endişesi,bir yandan da olası bir kaza veya arıza sebebiyle uzun süre beklemek zorunda kalacağımı bile bile girdim o şeritlere.Ama bugüne kadar bu endişelerimi hiç dile getirmemiştim.Sadece aklımdaki binlerce şey gibi,babamı aklıma getiren bir olgu oldu hep o şeritlerin girişleri.

Bugün yine her zamanki gibi,Fsm köprüsünün ek şeridine girdikten sonra,benim gibi şom ağızlı olduğunu anlamamın uzun sürmeyeceği arkadaşım Görkem'e,nedendir bilinmez ama,aynen şöyle dedim.
"Aslında bu ek şeritleri hiç sevmiyorum.Hep tedirgin oluyorum karşıdan gelen araba biçecek beni,yada bir araba arızalanacak yada öndekine çarpacak ve saatlerce bekleyeceğiz diye..!"
O da aynı şekilde karşılık verince,kaçınılmaz sonu hazırlamış olduk.

Yaklaşık 100 mt. ilerledikten sonra durduk.Köprünün ortasında,önümüzde sol sinyalini yaklaşık 2 km'dir açık unutmuş olan İstikbal kamyonunun arkasında.Ha kalktık,ha kalkacağız diye beklerken.15 dakika geçti.Ben kendi ağzıma,o kendi ağzına,sonra da karşılıklı olarak birbirimizin ağzına hatırı sayılır iltifatlarda bulunduktan sonra,trafik açıldı ve az ileride dörtlülerini yakmış şekilde bekleyen aracın yanından,polislerin de yardımıyla karşıdan gelen kontrollü trafiğin şeridine taşarak devam ettik yolumuza.

Yarın yine aynı şeride gireceğimi adım gibi biliyorum ama,düşüncelerimi kendime saklayacağımdan eminim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bu posttan hiçbir şey anlamadım, hahahaha... :D

Fifi Croissant dedi ki...

Ayol cocukcagiz babasini dinlememis, yolda kalmis, nesini anlamadin?