2 Temmuz 2009 Perşembe

Ölüyorum Zannettim..!

19:45 gibi ofisten çıktım.İşyerinden arkadaşım Selçuk'la birlikte,bitmek tükenmek bilmez İstanbul trafiğiyle boğuşmaya hazır bir şekilde.

Bir süre sonra bacaklarım güçzüsleşmeye,bakışlarım sabitlenmeye başladı.Ellerimde hafiften titremeler.Yavaş yavaş soğuk bir suya giriyormuşum gibi hissetmeye başladım ayaklarımdan yukarı doğru.

Metro City'nin orada Selçuk'u indirdim.Yolun geri kalanını yalnız gelecektim,ama korkmaya da başladım.Her geçen dakika biraz daha güçsüzleşiyor,biraz daha düşüyordum.

Arabanın içi şimdi belime kadar soğuk suyla dolmuş gibiydi ve titremeye başladım.Arabayı sağa çekip arabadan inmek,yüzüme belki biraz su çarpmak ve bu iğrenç histen kurtulmak istedim ama arabalar kıpırdamıyor bile,öyle bir trafik.

Bu kötü his artık öyle bir hal almıştı ki,ruhum bedenimden yavaş yavaş çıkıp beni terkediyor sanmaya başladım.Hemen arabayı durdurup indim.Hoplayıp zıplamaya,hareket edip bacaklarımdaki uyuşukluğu yok etmeye çalıştım ama nafile.

Yarı baygın bir şekilde köprüyü geçip eve kadar sağ salim geldim allahtan.Hemen duşa attım kendimi,o hisse karşılık ben de bastım soğuk suyu bedenime.

Yavaş yavaş sakinledim,anca geldim kendime.

Bundan yıllar evveldi.Üniversitede manyak bir kız vardı.Siyah tonlarda makyajlar,kıyafetler hepten siyah,deli deli bakışlar,uçuk kaçık sözler,inanışlar.
Bir keresinde bana "kalp çağırmak" diye birşeyden bahsetmişti.Gülüp geçtim,inanmam çünkü böyle şeylere.Öyle birşey gerçekten olsa dahi,o söyledi mi deli saçmasından başka birşeymiş gibi gelmedi.Ölenlerin ruhu,yaşayanların da kalbi çağrılabiliyormuş.
İddia etti: "Var öyle birşey,inanmıyorsan seninkini çağırayım,o zaman inanırsın" dedi.
"Çağır o zaman" dedim.

Birkaç gece sonra,aynı bugünki gibi bir hisle yatağımda uyandım.Birebir aynı histi diyebilirim.Ama o zaman bir kadeh viski ve sigarayla kurtulmuştum tripten.Yatağıma geri dönerken telefonum çaldı.Kız aradı."Nasıl?" dedi.İçimden "Siktir!" dedim,daha da görüşmedim o kızla.

Şimdi bugün yine aynı şey olunca,ondan şüphelenmedim ama,benzer birşey mi oluyor,"Nooluo lan?" diye bi tırstım.

Hiç yorum yok: