8 Temmuz 2009 Çarşamba

Daily Groove..!

Alternatifsizlikten muzdarip şekilde,ister istemez bir parçası olmama rağmen,öğlen molalarındaki rutin beni inanılmaz darlar oldu bu aralar.
Hergün aynı mekan,hergün aynı insanlar,hergün aynı amerikano,kırmızı Marlboro.
Mümkün olsa da,saat 12:00'yi vurduğunda,2 saat ileri sarsak,14:00'ten devam etsek mesaiye,gün daha çabuk bitse.Artık masa başında,dört duvar içinde sıkışmış şekilde harcadığım zamandan daha çok acımaya başladım,bu şekilde geçen öğlen tatillerine.

Dışarısı 35 derece,deliler gibi yanıyor,nemin de etkisiyle hissedilen değer 40'ın üstünde.Ofiste insanlarla klima mücadelesindeyim.
Açık ofis kültüründen ve yazılı olmayan kurallarından uzak,her kafadan bir ses çıkıyor.Biri der terledim klimayı açın,öbürü der üşüdüm kapat.Terli terli sırta vuran klima adamı fena hasta eder.
Ama ben bu gerçeği,taş kafalı,herşeye muhalif kadroya anlatamadım.Yaz günü ofis içinde klima 22 - 23 dereceye ayarlanır ve hiç kapatılmaz.Oda sıcaklığı sabitlenerek,tüm gün bu seviye korunur.
Ama gel gör ki,incecik askılıyla gelen Mücella ve arkadaşlarıyla,kısa kollu body ile gelen Selvinaz ve tayfasını aynı anda tatmin edemezsin.Kadın kısmı arzu ettiği halde sırtına bir şal yada hırka alarak vücut ısısını dengeleyebilir.Ama ben,el mahkum gömlek giymek zorundayım.Yakamı bağrımı sonuna kadar açamayacağım gibi,Ricky Martin misali kolsuz gömlekle de gelemem işe.
Her sene aynı kavgayı veririm ben bu ofiste,tam sonuca varacakken,yağmurlar başlar,klima mevsimi biter.Hoş bu sayede dertler de biter ama,eğitemediğim kafalar,bir dahaki yaz tekrar sorun çıkarmak üzere stand-by konumuna geçerler.

I-pod'un,mp3 player'ın her gün yenisi çıkıyor.Bugün aldığın,yarın eski model sayılıyor.Peki neden hala dışarıya ses vermeyen kulaklığı icat edemediler.Ettilerse de bundan benim niye haberim yok?
Ben her sabah serviste,arka koltukta oturan pastoral hatunun Ebru Gündeş'ini,Emel Sayın'ını dinlemek zorunda mıyım?Yada ön koltuktaki uykucuyu uyandırmamak için ben kendi kulağımdan sızan desibeli takip etmek zorunda mıyım?Yapmadıysanız yapın bu ürünü,yaptılarsa da biri beni bilgilendirsin.

Hiç yorum yok: