27 Aralık 2009 Pazar

Haftasonu Yanılsamaları..!

Bu hafta sonu,sevdiceğim kankasıyla birlikte caddede,o dükkan senin bu mağaza benim gezerken,ben de evde,İlyas "The Handyman" ile jaluzi montajı,ufak tefek elektrik ve tamir işleri ile meşgul oluyordum.Uzun uğraşlar sonucunda jaluzileri monte ettikten sonra,"İlyas,şimdi de yatak odasına geçelim." demiş bulundum.Halbuki tavana asılması gereken abajurdan başka bir niyetim yoktu ama İlyas bu davetimi çok hoş bulmuş olsa gerek pis pis gülmeye başladı.

Aynı günün akşamında sevdiceğim,eve gelmekten ziyade,geceyi kankasının kondusunda geçirmeye karar verdiğini iletince,ben de boynumu büküp verdim kendimi F.E.A.R 2:Project Origin adlı ps3 oyununa.Fakat ne mümkün tam randımanlı oynayabilmek.Adına yakışır bir oyun olsun diye,vermiş adamlar canavarı,hayaleti,binbir türlü varyeteyi,her köşeden başka bir bela çıkıyor.Malum gece,ortalık karanlık,bir türlü veremedim kendimi oyuna.Açtım Fox tv' yi,Bilgehan Demir' in eşsiz anlatımıyla,Erzurum'dan canlı yayınlanan Ergen Ring Ateşi' ni seyrettim.Yalnız orada Trabzon' lu çocuk fena dövdü Adıyaman' lıyı.Ona da bir ince acıdım.Sonra yine kanepede sızmışım tabi,her zamanki gibi.Saat 04:00 sularında uyanıp attım kendimi,sevdicekten yoksun ama bir o kadar da geniş uyuma alanı sunan yatağıma.

Sabah 10:20 'de hiç de beklenmedik bir saatte arayan sevdiceğim,yavru kedi misali kendisini kahvaltıya götürmemi isteyince,istemeye istemeye de olsa attım kendimi yataktan dışarı.Zira kendisini yine beklenmedik bir şekilde çok özlemiştim.

Öğlene doğru eve döndüğümüzde Wolverine:The Origins oynadık beraber.Ama oyunun sadece demosu olduğu için,en heyecanlı yerinde bitiverdi.Ama almaya karar verdik full version'ı.Güzel oyun tavsiye ederim.Gördüğünüz gibi hep orijinal oyunlar oynuyorum(Project Origin , The Origins).

Sonrasında,kendini şimdi adını zikretmek istemediğim diziye veren sevdiceğim,bana yatağa girip bir şekerleme yapmaktan başka çare bırakmadı.Uyandığımda yatak çarşaflarını değiştirme işinin bana kalması da,günün en heyecan verici anlarıydı.

Yarın iş var ama,yılbaşı arifesi izinli olduğum için sadece 3 gün çalışacağım ve bu beni motive etmiş durumda.Önümüzdeki 3 günü ofiste dolu dolu geçirmek gibi manyakça bir istek var içimde.Bir de şu dizinin bitmesine dair bir istek var tabi.

Hiç yorum yok: