15 Ocak 2009 Perşembe

Bugün Neler Oldu..?

Ofise geç kaldım.Arkadaşımı arayıp çekmecemdeki kravatımı resepsiyona bırakmasını istedim.Her zaman olduğu gibi resepsiyondaki kızın arkasında duran askıya montumu asıp,raflardan elime geçirdiğim herhangi bir kağıtla,08:00 den beri ofiste olduğum imajını vermek adına kahve makinasından espresso mu alıp masama doğru yürümeye başladım.

Bir gece evvel eve uğramadığım için üstümdeki kıyafetlerin aynı olduğunu insanların farketmesi uzun sürmedi.Zaten ne zaman aynı kıyafetle gelsem farkediliyor.Oooo nerdeydin dün gece takılmaları.O kadar meraklı ki insanlar ne yaptığıma ne ettiğime,sinir oluyorum.

Öğlen arasında Caffe Nero'da ,güzel kadınların aldatmaya daha meyilli olduğunu öğrendim.Hakikaten,ne kadar da yeni bir haber.Çirkin kadının da alıcısı var tabi,ama güzel kadına ilginin daha fazla olması ve bu ilgiye çok da fazla karşı koyamayabilecek olması durumu,hiç de yadırganacak bir durum değil.Tabi aldatılan ben,aldatan da benim güzel kadınım olmadıkça.

Aynı masada oturduğum kadınla mesajlaştım.Arkadaş ortamında gayrimeşru ilişki yürütüyormuşum gibi hissettim.Hoşuma gitti.Sonra o kadar da gayrimeşru olmadığını öğrendim.Meğer masadakilerden biri haberdar,diğeri bi'haber miş.Onu da sevdim.

Akşam duş alırken,bir anda ruhum bedenimden ayrılıyormuş gibi hissettim.Yarım metre yukarıdan bedenimi seyredermiş gibi oldum.Vücudum bana çok yabancı gözüktü.O sırada ışıklar kırpışmaya başladı."Bismilaahir.."diye kendimi sabunlu şekilde küvetten dışarı attım.Çok korktum.

P.S. Yarın cuma,enseyi kapa.....muhahahahah!!!

Hiç yorum yok: