31 Ekim 2010 Pazar

Kefenin Cebi Yok (Mu)..?

Dedem mezarla kafayı bozmuş durumda.Yok burası böyle olsun,yok şurası şöyle olsun.Şimdi de tutturmuş,"Antakyalı ..... Ailesi" yazılsın diye mezar taşına.İyi ona da peki.
Bu işlerle uğraşan adama diyor ki, 
"Bizim aklımıza gelmeyen ne varsa sen yap biz sana helalinden parasını fazla fazla vereceğiz".
Adam dikecek şimdi oraya bir mozole,diyecek "Sizin aklınıza gelmemişti ben yaptım".
"Dede" dedim."İstersen bir lahit yaptıralım,etrafını labirentle kaplayalım,üstüne de piramit diktirelim,evden bakınca bile gözüksün".Artık dalga geçtiğimi anladı da mı,yoksa aklına yattığından mı bilmem,sustu düşünceli düşünceli.
Mezarda gözle görülmeyen bir çizgi yukarıdaki mezarları birbirinden ayırıyor.Sol tarafta muhtemelen cepli kefenle gömülenler,diğer tarafta ise ihrama sarılı olanlar.
 
Mermer ve yazı işlerini yapan adamın dükkanında inanılmaz bir showroom var.Hamster mezarını andıran bu iğrenç demoları,camın dışına dizmiş öyle manav tezgahı gibi.Bu işin de kuralı bu demek ki ama,ben böyle pis ticari zihniyet görmedim.Bazı şeyler,ticaretinin yapılması için gereğinden fazla antipatik olabiliyor.

2 yorum:

mor dedi ki...

o kadar sıkıldım ki bu mezar muhabbetinden kadın gitmiş canım benim .o hala şekil şemal derdinde öldü gitti kurtulamadı canım ananem bundan be.geberdin böcekler yedi üstüne istersen altın kaplat neye yarar oooffff..

Puffy dedi ki...

Sen de ota boka darlanma.
Kendi de orada yatacak ondan yatırım yapıyor :)