8 Şubat 2010 Pazartesi

Caddebostan Nispet..!

Geçen cuma gecesi,bir arkadaşımın doğum günü şerefine,caddebostan'da bulunan yanda resmini gördüğünüz mekana intikal ettim.

İçeri girer girmez,bu gecenin kapalı alanda sigara yasağına çok uzun direnemeyeceği belliydi.Bu durum beni biraz sevindirdi açıkçası.Çünkü alkol tükettiğim bir ortamda,sigara tüketememek oldukça nahoş olabiliyor.
Fakat işin ilginç yanı,sigara tüketirken,bir türlü alkol tüketimine başlayamamak oldu.Gruptaki herkesin,oldukça fazla içme potansiyeli olduğu için,sınırsız içki paketine dahil olduk.Bu da temiz bir 65 TL' ye tekabül ediyor.

Paket sınırsız olunca,cash ödeyenle,sınırsız içen adamı ayırt edebilmek adına bir sistem geliştirmiş işletmeciler.Bardan gidip,kendi başına içki alman imkansız."Ben sınırsız içiyorum!" diyen herkes,sabaha kadar mekanı batırabilir çünkü.O yüzden içeride dolanan garsonların eline bakmak zorunda insan.Fakat bu garsonlara ulaşmak ne mümkün.Cash verenlerin etrafında dolanan bu serseri kılıklı heriflerden,bir tanesi bile yanımıza uğramadı 1 saate yakın bir süre.Arada geçen garsonları artık,kolundan,hatta yakasından paçasından "İçki ver ulaaaan...!" diye yakalıyorsun,size bakan garsonu göndereceğim diyor.
Bir de komi var ki ortalıkta,canhıraş çalışıyor çocuk.1-2 sefer onu zorladım,"Abi ben sipariş alamıyorum,garsonlar kızıyor" dedi .
Baktım temiz bir çocuğa benziyor,ben de dedim ki, "Taktik mi yapıyorlar bunlar,sınırsız parası veren adamın yanına uğramayarak,ki,daha az içsinler,para kasaya kalsın diye?"diye sordum ben de.
"Abi yanlış anlama ama,size bakan garson tam bir yavşak" dedi."Hem de önde gideni" dedim ben de.

Ha bu arada,mekanda Bora Öztoprak çıkıyor.Oldukça da eğlendiriyor adamı ama,alkol almak için mücadele vereceksem,Fergie bana poll dancing yapsa ne yazar?

1 yorum:

seciloc dedi ki...

caddebostan Nispet sadece Bora Öztoprak ve Equip için gittiğim bir yer açıkcası, çünkü işletmesini de, garsonlarını da içini de sevmiyorum ama naparsın ki Bora'yı seviyorum :)))))))))) 3,14 kapanmadan önce hemen her hafta sonu bi uğrardık programa çok da eğlenirdik ama malesef nispetten beri pek azaldı bu durum :))