26 Ocak 2010 Salı

Kaderden Kaçılmaz..!

Günlerden 16 Ocak Cumartesi idi.Aile fertleriyle birlikte kahvaltı yapmak üzere,yanımda sevdiceğim,arka koltukta da kayınvalidem Bağdat Cadde' sinde ilerliyorduk.Sevdiceğim yol üstünden bir ayakkabı mağazasına uğramak istediğini belirtti.Ben de arabayı sağa çektim,dörtlüleri yaktım,motor da çalışır vaziyette,kendisinin bu elzem alışverişi yapmasını beklemeye koyulduk kayınvalidem ile birlikte.
Fakat bu akşam saatlerinde,kolay kolay hayırlı haber vermeyen peder bey'in,telefonda bana, "Hatalı parktan 62 TL cezan hayırlı olsun!" demesiyle rüyadan uyandım.Sevgili EDS yakışıklı bir resmimi çekmiş,yanına da ceza makbuzunu iliştirmiş,göndermiş ruhsattaki adrese.

Şimdi;
Bu olaydan çıkarılabilecek dersler:

1-Bir kadının ayakkabıcıya girip çıkması,hiçbir zaman kısa süreli duraklama süresine sığmaz.
2-Ayakkabıcıya onunla birlikte girmemiş olmanız,sizden para çıkmayacağını garanti etmez.Ayrıca almadığı bir ayakkabı için de para ödemek zorunda kalabilirsiniz.(ayağına olmamış)
4-Trafikte ayağınız devamlı gazda ve kapılar kilitli şekilde seyretmeniz gerekir.Nitekim ayakkabıcıdan 200 metre sonra,kafede gördüğü arkadaşına da merhaba demek için atmıştı kendini arabadan.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaa! Skandal! Ama otobüs durağında park yapılmaz. Hem de "Bağdat Caddesi'nde"