12 Aralık 2008 Cuma

Benim 30 Yılım Yok..!

"Henüz yanıtlanamamış ve kadın ruhuyla ilgili otuz yıl süren araştırmalarıma karşın benim de yanıtlamayı başaramadığım çok önemli bir soru var: Kadın ne ister?"

1939'da ölen bir adam için çok ileri görüşlü bir laf etmiş Sigmund.O günden bu yana 70 yıl geçmiş olmasına karşın hala da bunu başarabilen çıkmadı,çıkmayacak da.Üstelik bunun gibi ömür törpüsü konulara kendini adamış bir adam olarak iyi de yaşamış.(83 yaşında aramızdan ayrılmış)

Şimdi ben masamda oturmuş elimde sigara,önümde Jack Daniel's,hoparlörde 103.8,kadınları mı çözmeye çalışıyorum?Tabi ki hayır.Benim çözmeye çalıştığım farklı birşey.Bu adamın çözemediği birşey için kafa patlatan milyonlarca hemcinsim var dışarda bir yerlerde.Ve en kötüsü de erkek arkadaşlarıyla arka arkaya iki gece dışarı çıktıktan sonra,bu iki gecenin de sabahına yanında eli yüzü düzgün iki farklı kadınla uyanan her adamın kadınları çözdüğünü sanması.Tanımadığınız kadınlarla her yattığınız da bu iş daha da komplike hale geliyor.Bunun farkına hala varamadıysanız bundan sonra da varamazsınız zaten.Ama tabi "Bırak allahını seversen,ben skora bakarım,gerisi hikaye"dersen benim de diyecek birşeyim yok.Zaten ben de bu yazıyı kadınları etkilemek için yazıyorum ne de olsa???

Hayatım boyunca kadınlarla zaman geçirmek benim için buddy lerimle zaman geçirmekten daha keyifli olmuştur.Kadın zekası(ki ender bulunan çok kıymetli bir cevherdir)benim için hep çekici olmuştur.Freud aynı zamanda şöyle de der:"Hiç bir erkek birlikte olmak istemeyeceği bir kızla yakın arkadaş olmak istemez".

Bu söz ne kadar doğrudur bilinmez ama benim yakın kız arkadaşım neredeyse yok denecek kadar azdır.Arkadaşım çoktur ama yakını pek yoktur.Eksikliğini de hissettmem.Çünkü yeterince yakınımda tutmak isteyeceğim kadın,seviştikten sonra aynı yatakta beraber uyuyabileceğim,sabah uyandığımda yüzünü görmekten zevk alacağım ve birlikte kahvaltı yapmak isteyeceğim kadındır.O da arkadaşım değildir.

Hiç yorum yok: