13 Kasım 2013 Çarşamba

Ana Başlıklar Halinde Güncel Durum..!

Ülker Grubu'nun yatırım şirketi,Yıldız Holding'in,Şok'un ardından,DiaSa'yı da satın alması sonucu işten ayrıldım.Yaklaşık 2,5 aydır işsizim.Dışarıda bambaşka bir hayat varmış onu gördüm.Şu an için,hala işsiz olmaktan memnunum,fakat ufak ufak daralmalar,sıkıntılar gelmeye başladı.Artık çalışmaya başlamak istiyorum gibi hissediyorum.İşsiz olmama rağmen hala sabah 07:00-08:00 bandında uyanıyor olmak da ayrıca güzel.

Alkol ve sigara tüketimim oldukça arttı.İnsanın bu kadar çok boş vakti olunca,ayık kafayla günü tamamlayamayacağını farkediyor.Dolayısıyla,sabah biraları,öğlen rakıları,akşam sofraları da tavan yaptı.

Eylül başında Bodrum'a gittim tatil için.Ortakent Yahşi'de hep gittiğim sakin,sessiz,muhteşem denizi ve manzarası olan Marin Motel'de ikamet ettim 1 haftalığına.Uçak korkusu,gidiş geliş toplam 20 saatimi şehirlerarası yollarda geçirmeme sebep oldu.Artık ya korkumu yenmem,yada uçmayı öğrenmem lazım.

Bodrum Rehberi:
Marina Yacht Club *****
Köşem Restaurant (Ortakent) *****
Marin Motel (Yahşi) ****
Sünger Pizza ***
Berk Balık ***
Kule Rock City **
Bodrum Minibüsleri *

Eski eşimin üzerine olan SuperOnline internet aboneliğini,yaklaşık 3,5 sene sonra nihayet üzerime aldım.Tembelliğin bu kadarı.Nüfus cüzdanımda hala "Evli" yazıyor olmasından bahsetmiyorum bile.Yeni aboneysen,aynı gün gelip,tüm donanımı kurup giden SuperOnline,abonelik iptali için binbir dereden su getirdi.Üstelik eskisini iptal edip,yeni bir abonelik yaptırıyor olmama rağmen.
Buradan SuperOnline yöneticilerine,şuursuz,bilgisiz,yetersiz ve gerizekalı call center çalışanlarına lanet,bayi olarak faaliyet gösteren 3Play çalışanlarına,ilgi,alaka ve benimle birlik olup call center'daki mallara karşı tavır koymalarına da teşekkür ediyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

anacim, madem issizmissin, bloga yazsaymissin ya...

Puffy dedi ki...

@Adsız,
O ne demek anlamadım ki?
Buraya yazsaydın,belki iş bulurdun manasında mı söyledin?
Yoksa,madem işsizsin,otur blog yaz mı demek istedin?
:)

Adsız dedi ki...

ikinci manasinda soyledim.

ama hem valla hem billa buyuk bir sirketim olsa seni ise alirdim. olsa dukkan senin...

ama gel görki I am a real chapuller...

Puffy dedi ki...

Valla merak ettim şimdi.
Büyük bir şirketin olsaydı ne iş verecektin bana orda :))