13 Nisan 2011 Çarşamba

Kenan'la Düet Yapacak Kıvama Geldim..!

BB'nin yazılımını güncelledim.Bu tip işler ne kadar kolay olsa da bir şekilde terslik gelir beni bulur.Bangır bangır yazıyor orada "Güncelleme işlemi yapılırken,bağlantıyı yada elektrik kaynağını kesmeyin" diye.Elektrik kesildi.Hem de bahçede ne bok yediğini kestiremediğim iş makinasının vurduğu kepçe darbesinin elektrik kablosunu koparması sonucu.
Allahtan 3 saat içinde yaptılar da geceyi karanlıkta geçirmek zorunda kalmayacağım.

Esas konu;
Güncelleme bittikten ve telefon yeniden açıldıktan sonra,Nokia'nın ilk modellerinden kalma bir sorun geçmiş çağlardan fırlayıp elime kondu.Türkçe karakterlerin mesaj kotasından ikişer ikişer düşmesi.Onu dene,bunu dene olmuyor.
Aradım Turkcell müşteri hizmetlerini.Daha önce de teknik destek için aramıştım,hemencecik çözmüşlerdi başka bir sorunumu.

Kayıt: "Ortalama bekleme süreniz 5 dakikanın üzerindedir".

Yedik bi bok bekleyeceğiz.Ama her 30 saniyede bir aynı mesaj,bir türlü 5 dakikalık psikolojik sınırın altına inemiyorum.Sıkıldım kapattım.
Sonra bir daha aradım.

Kayıt: "Son 24 saat içerisinde bizi ikinci sefer aradığınız için,müşteri temsilcinizle öncelikli olarak görüşebileceksiniz"

Hah dedim,sistemin açığını buldum.Önce ara,hemen kapat,sonra yeniden ara,öncelikli olarak seni alsınlar,diğer mallar beklesin.Misal,Garanti Bankası'nda Bonus kartla numara alanla,kartsız numara alan arasındaki gizli gerginlik.

Meğer esas mal benmişim.
Değişen tek şey,
Kayıt: "Birazdan size yardımcı olacağız,beklediğiniz için teşekkürler"

Koskoca Turkcell'in iki tane call center operatörü yoktur herhalde.Ya da aynı anda kaç tane gerizekalı arayıp dakikalarca esir alabilir operatörleri.Belli ki Turkcell'de bir sıkıntı var bu aralar.Telefonlar susmak bilmiyor şikayetçi yada sorun yaşayan abonelerden.Esaslı şirketlerin call center ında dakikalarca bekliyorsan eğer,orada bir sıkıntı vardır.En azından benim düşüncem hep budur.

10 ve 15 dakikalık iki bekleme süresinin sonunda sorunum çözüldü ama Kenan'ın şarkısını da ezberledim anasını satayım.Bir de takıldı dilime ki en fenası o.....daha daha derin,daha canlı,herkesin paylaştığı,bir hayat lazım....!

1 yorum:

Ceren dedi ki...

Kardeşim aradı geçen haftasonu, sabırla 20 dk bekledi; şikayet olarak iletmek istedi bunu, şikayet olarak kayda alamıyorlarmış efendim ancak öneri olarak aktarabilirlermiş.