19 Aralık 2010 Pazar

İzleyicilerden Yana Dertliyim..!

Uzun zamandan beri blogu izleyenlerin sayısında ne bir artma,ne de bir azalma var.
Takılıp kaldı "31" de.Bu sebeple üstümde bir cenabetlik yapıştı kaldı.
Haykırışımı duyan bir insan evladı varsa,ya sevabına izlemeye başlasın blogu,yada yalandan izleyen varsa,izlemeyi durdursun allah rızası için :)

Hatta,kumanda panelinde "İzlediğim Bloglar" kısmından bir blogu nasıl delete edebileceğimi bilen varsa,o da yardımıma koşsun.Zira "yardım" kısmında yazan,"yönet seçeneğinin ardından,blog bilgilerinin yanında yer alan çöp kutusuna tıklayarak,blogu izlemeyi durdurabilirsiniz" ibaresi bir işe yaramıyor.Bahsi geçen çöp kutusu bir türlü kendini göstermiyor.

8 yorum:

Dobrowski dedi ki...

hahaha ben bu sayıyı sevdiğimden harekete geçmeyip sadece izlemeye devam ediyorum :) dikkat etmemiştim iyi sayıymış.

kumanda panelinde izleme kısmında ekle / yönet kısmından yönete tıklayıp oradan ayarlar ve bu siteyi izlemeyi durdur. ben dedim olacak!

JoA dedi ki...

valla zaten okuduğum için resmi izleyicin olmakta sakınca görmedim, lakin bu sırada biri çıkar da izlemekten vazgeçerse bişey diyemiciim. mukadderat:)

Puffy dedi ki...

@Kandıralı
İlk paragrafındaki duyarsızlığınla beni hayal kırıklığına uğratman,ama hemen ardından ikinci paragrafta bir başka derdime derman olman,sana karşı karmakarışık hisler beslememe neden oldu :)
Lakin bana şimdi izlenecek başka bloglar lazım,çıkartıklarımın yerine.

@Joa
Teşekkürler Joa,berhüdar ettin beni.Kötü günler geride kaldı.Bir daha o sayıyı görmek istemiyorum orada,gerekirse birkaç blog daha açar,kendi kendimi izlerim :)

Adsız dedi ki...

izlediginiz blogları silmemenizi rica edicigim zira ben bu caput magnus u, mügemmell i gregor samsa balsamico etc.. blogları sizinkinden takip ederek buluyorum...

Puffy dedi ki...

Onları silmedim zaten.ama benim izleyiciler yine 31 olmuş :(

JoA dedi ki...

hah haaaa. bırakayım mı izlemeyi:))

hayat dedi ki...

seni duydum ve izlemeye aldım, artık 32 izleyicin var, seni de benim bloga bekliyorum.

Puffy dedi ki...

33 bile olmuşum :)
Meğersem sesimin duyulması için haykırmam gerekiyormuş içimdeki isyanı :)