30 Ağustos 2010 Pazartesi

Life Is The Ultimate Work Of Art..!

Bazı filmler,romanlar,şarkılar vardır,insana keşke daha önce izleseydim,okusaydım yada dinleseydim dedirtir.
Onlardan biri değil VCB.Tam da izlemem gerektiği zaman izlemişim.
Woody Allen hayatının senaryosunu yazmış ve muhteşem yönetmiş.Zaten benden de geçer not aldıysa daha ne olsun.
Hiç gitmemiş olmama rağmen,bu hikayenin başka bir yerde geçmiş olmasını hayal bile edemiyorum.Film bittiğinde "Başka bir şehir seçselermiş,yazık olurmuş" dedim bir de kendi kendime.

Turist oldukları çok belli olan iki güzel kadına yaklaşıp da,oldukça cüretkar olan bir teklifte bulunmanın çok cesurca bir aksiyon olmadığı kesin.Kaybedecek birşeyi olmayan bir adam herşeyi yapabilir.Genelde de kaybedecek birşeyi olmayan adamlar kazanır.
Ayrıca Vicky gibi bir kadının bile kafası bu kadar kolay karışmaya müsaitse,hangi kadına güveneceğiz biz bu hayatta sorarım size?
 
Üç kadının da boy göstermesinden sonra,seçsem hangisini seçerdim dedim kendi kendime.Maria Elena'yı seçtim.
Sonra biraz daha mantıklı düşünmeye karar verdim.Bir seçim daha yapayım dedim.Sıkılmışım belli ki.
Yine Maria Elena'yı seçtim.Mantık falan hikaye yani.
Sonra da genel olarak nerede hata yaptığımı anladım.Tehlikenin,zorun,anlaşılmazın peşinden koşa koşa,en sonunda acı çekeceğini bile bile neden gider erkek milleti bu kadınların peşinden.Üstelik bir de arar bulur yani Maria Elena'sını,ortalıkta o kadar Vicky ve Cristina varken.

4 yorum:

BiPass dedi ki...

Valla ben de kendime bi kadın seçecek olsam ben de Maria Elenayı seçerim. Vicky'i zaten geç, çok sıkıcı. Cristina fena değil aslında ama Maria Elenanın ateşinin yanında o da soğuk kalıyor. Mariacığımın tek eksiği biraz daha cilve :)

PUFFY dedi ki...

@BiPass
Bu postun sonunda seni mimlemeyi düşündüm ama,nasıl olsa kendiliğinden bir yorum bırakır dedim kendi kendime.Yanılmadım :))
Ama Maria Elena gibi kadınlara da cilve hiç yakışmıyor.
Yanılıyor muyum?

BiPass dedi ki...

Kendine yakıştırmayı bilirse yakışır ;)

Bu arada beni kısa zamanda bu kadar iyi tanıdığın için de tebrik ediyorum seni, çok seviyorum bu filmi =)

PUFFY dedi ki...

Cilveli bir Maria Elena istiyorum o halde kendime :)
Yazıların seni anlatıyor diye düşünüyorumEvet bir intiban var gözümde..!