13 Haziran 2010 Pazar

Hafta Sonumun En Güzel Olayı..!

Bir erkek olarak bana sorsalar "Alışveriş yapmayı sever misin?" diye,cevabım "En büyük alışveriş zevkim Migros" olur muhtemelen.Ben hayatımda hiçbir mağazada bu kadar mutlu,bu kadar keyifli alışveriş yaptığımı hatırlamıyorum.Belki bir de küçükken çatapat,mantar tabancası,kızkaçıran,torpil vs. gibi şeyler aldığım Kalamış'taki Yok Yok mağazasını sayabilirim.

İşte o Migros,bana hafta sonumun en keyifli anlarını yaşattı.Hürriyet ve Uykusuz almak için yöneldiğim reyonda "Tüm kitaplarda 40 % indirim" etiketini görünce,önce pek de heyecanlanmadım.Sonuçta aşağı yukarı her yerde aynı fiyata satılan yeni çıkmış kitaplar ya bunun dışındadır,yada o kitaplar reyonda hiç yoktur diye düşünürken,gördüklerimle kendimi kaybettim.

Normal şartlarda 96 TL'ye alabileceğim bu 4 kitabı,57,6 TL alabildiğimi anladığım anda da 2010 sonuna kadarki istihkakımı tek seferde alıp evime geldim.













İlgilenenler için not:Tüm kitaplarda 40 % indirim kampanyası 12-13-14 Haziran tarihlerinde geçerliymiş.Yani bugün ve yarın da devam ediyor.

Hiç yorum yok: