26 Kasım 2009 Perşembe

Deniz Feneri E.V.'den Sonra Deniz Kabuğu A.Q.‏.!

Alışkanlık olarak benzini sadece PO'dan alırım.Uzun yolda bile olsam,benzinin bitmesini ve yolda kalmayı bile göze alırım bu uğurda.Ama çok da uzaktaysam PO'dan,ikinci tercihim Opet'tir. 
Geçenlerde nasıl olduysa,kendimi Shell'e girmiş buldum.Sanırım biraz da dalgınlığıma geldi."Neyse bir seferlik olsun bari" dedikten sonra parayı ödemek ve aynı zamanda sigara da almak için kasaya yöneldim.PO ve Opet'te akaryakıt ve diğer tüm ürün grupları için ayrı slip kesmeleri gerekiyor kredi kartıyla ödeme yapacağınız zaman.Burada da öyle,değişen birşey yok.Ama Shell'de kredi kartıyla sigara ve alkol satmıyorlar."Hay ben sizin..." diye içimden söverken,"Bu akşam sigara içmeyeyim bari" diye kendimi avutmaya çalıştım.

Eğer herşey Shell'in kredi kartıyla sigara satmaması ile sınırlı kalsaydı,muhtemelen bu yazıyı yazmamış olacaktım.

Normal şartlarda işe gidip gelmek için sabah 22,akşam 22 olmak üzere günde 44km. yol kateden arabam,50 TL'lik benzinle 5 günlük mesaiyi rahat rahat kurtarıyordu.
Fakat nedendir bilinmez,o hafta çarşamba akşamı eve dönerken depo dibini gördü.Üstelik Shell'den benzin aldığım gün olan pazardan,çarşambaya,arabanın devrinde,çekişinde,gidişinde belirgin farklılıklar olduğunu gördüm.Yani araba benzini hem çabuk bitiriyordu,hem de adam gibi gitmiyordu.


Sonuç olarak;
Bereketsiz mi desem,kirli,kötü akaryakıt yada uğursuz mu desem bilemiyorum ama,Shell'den aldığım benzinden ve alamadığım Marlboro'dan hiç memnun kalmadım.
Bilginize.

Hiç yorum yok: